Ylös. Se on hyvä suunta. Mutta älä ainoastaan tavoittele sitä – Tee jotain ja liiku sitä kohti!

Oli sitten kyse treenistä tai elämästä yleisesti ottaen, on tehokkain (ja halutuin) suunta selvä; ylös. Rautaa nostetaan ylöspäin, omaa kehoa hilataan tai työnnetään ylöspäin, palloa heitetään ylöspäin, työuralla halutaan ylöspäin (ehkä) jne. Pyritään siis aika monessa asiassa kehittymään, mielellään positiiviseen suuntaan, eli ylöspäin.

Tavoitteen asettelussa pätee sama suunta; kun tavoitellaan kehitystä, käyrät halutaan nousuun. Siis ylös. Jotta ylöspäin päästään, on ensin valittava tukeva alusta josta ponnistetaan, heitetään, nostetaan tai työnnetään. Sen jälkeen on valittava itselle sopivat keinot päästä ylös. Oli alusta ja keinot mitkä tahansa on jossakin kohtaa luultavasti tehtävä jotain. On siis paiskittava töitä.

Siispä haastan sinut tekemään joka päivä jotain liikuttaaksesi itseäsi kohti tavoitettasi, niin kauan kuin se vaatii. JOKA PÄIVÄ. Itse aion seuraavat kuusi viikkoa suorittaa joka päivä tekniikkarutiinin, joka edistää tekniikkaani olympianostoissa. Sen jälkeen seuraavat kuusi viikkoa jotain muuta. Tai sitten jatkan samaa rutiinia. Joka päivä, kunnes olen saavutukseeni tyytyväinen.

Mikä sinun tavoitteesi on? Ja mitä aiot tehdä sen saavuttamiseksi? Joka päivä.

Image

The only way is up.

Mainokset

One thought on “Ylös. Se on hyvä suunta. Mutta älä ainoastaan tavoittele sitä – Tee jotain ja liiku sitä kohti!

  1. Päivitysilmoitus: Keppijumppaa, penkkipettymys ja tavoitteiden terävöittämistä | Ready, steady, let's do it!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s